Warunki gwarancji

I. Gwaranacja i reklamacja – Usługi serwisowe

Serwis VER-TEL udziela 180 dniowej gwarancji na swoje usługi. O ile nie uzgodniono inaczej, okres gwarancji dla napraw urządzeń po kontakcie z cieczą lub wilgocią wynosi 90 dni. Gwarancja obejmuje jedynie zakres naprawionych lub wymienionych części urządzenia.

Gwarancja nie obejmuje nieprawidłowego działania sprzętu wynikającego z następujących zdarzeń mających miejsce w okresie udzielania gwarancji:

  1. Uszkodzeń spowodowanych zalaniem urządzenia cieczą lub wilgocią
  2. Uszkodzeń mechanicznych
  3. Uszkodzeń powstałych na skutek nieprzestrzegania powszechnych zasad eksploatacji i konserwacji sprzętu elektronicznego
  4. Uszkodzenie plomby gwarancyjnej.
  5. Uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy użytkownika lub stosowania nieoryginalnych materiałów eksploatacyjnych
  6. Uszkodzeń spowodowanych bezpośrednio lub pośrednio zdarzeniami zewnętrznymi takimi jak: powódź, pożar, przepięcie linii energetycznej lub teletechnicznej, uderzenie pioruna
  7. Uszkodzeń powstałych z winy działania oprogramowania takiego jak : nielegalne lub nielicencjonowane oprogramowanie, wirusy komputerowe, programy śledzące
  8. Uszkodzeń powstałych z winy producenta urządzenia takich jak: wadliwe sterowniki, oprogramowanie z wirusem, oprogramowanie uszkadzające urządzenie
  9. Uszkodzeń spowodowanych próbą naprawy lub/i modyfikacji urządzenia, podejmowanej przez nieuprawnione osoby lub firmy
  10. Zgłoszenie reklamacji odbywa się w siedzibie naszej firmy, email lub telefonicznie.
  11. Serwis VER-TEL ustosunkuje się do reklamacji złożonej przez Klienta w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od jej otrzymania.
  12. Na podstawie diagnozy urządzenia, Serwis VER-TEL dokonuje naprawy lub podaje powody odmowy uznania uprawnień z tytułu gwarancji.
  13. W przypadku odmowy uznania uprawnień z tytułu gwarancji Klient podejmuje decyzję o:
    • wykonaniu naprawy odpłatnej
    • bezpłatnym zwrocie urządzenia bez naprawy

 

Zespół VER-TEL
Toruń, 19.03.2021